søndag den 30. oktober 2011

Velkommen

Jeg vil gerne byde velkommen til mit lille hjørne.

Jeg er lige gået på efterløn, hvilket jo giver mere tid til mine kreative sysler. Jeg har surfet meget rundt i Blog-land på det seneste og fundet ud af, at jeg vist også må have mit eget sted på nettet - så efter lidt hjælp fra mit ældste barnebarn, Clara på 12 år, er det nu en realitet.

Jeg vil starte med at vise nogle Toffifee-æsker, som jeg har pyntet til forskellige lejligheder.

Mange glade bloghilsner
fra Elsebeth




1 kommentar:

  1. Hej Elsebeth, jeg vil da starte med at ønske dig velkommen i blogland, jeg ved af erfaring at det er dejligt tidsfordriv, og vi der ikke er så skrappe til PC må være glade for vores børnebørn, jeg "trækker" også pa mine.
    søde chokolade æsker du har lavet. v.h. morkaren.

    SvarSlet