søndag den 6. november 2011

Hyggescrap i Skive

Som overskriften siger, var jeg i går til hyggescrap i Skive. Det er først 2. gang, jeg er med, men hvor er det hyggeligt - tænk en hel dag sammen med andre med samme interesse som en selv, fantastisk......

Det var ganske vist ikke meget, jeg fik lavet - et par gaveposer og et par "til og fra" kort, men pyt - jeg hyggede mig gevaldigt.


Der gik da vist lidt PIP i foretagenet ;0) - fuglebilledet har jeg fundet på nettet. Baggrundspapiret er tørembosset og stemplet med et lille snefnug fra Hero Art. Der er selvfølgelig også brugt Stickles og halvperler - jeg elsker bling......
Billedkvaliteten er ikke helt i top, men det hjælper, hvis I forstørrer det ved at venstreklikke på billedet.

Jeg afholdt også et lille "kursus" i går, om hvordan man laver posen, der er indeni gaveposen, ud af en kuvert.
I morgen vil jeg forsøge at lave en lille "tut" her på bloggen også.

På gensyn i morgen og fortsat rigtig god søndag derude.

Hilsen Elsebeth


Ingen kommentarer:

Send en kommentar