lørdag den 19. november 2011

Snemandssuppe og julemandskaffe

Viktor, mit mellemste barnebarn, blev 8 år i torsdags. Han inviterede til pizza og lagkage -  super hyggeligt.
Min kusine, der også var med til fødselsdagen, afgav lige en større bestilling på snemandssuppe og julemandskaffe, og her er de så.....



Snemandsstemplet er fra mit allerførste stempelsæt, som jeg købte på posthuset (ja, I læste rigtigt, det var på POSTHUSET), det indeholdt 12 stempler, 2 stempelpuder - en rød og en grøn og en stempelklods, så de blev starten på min karriere som kortmager.
Nissehuen er fra "A merry little christmas" fra Just Rite.
Teksterne er skrevet på PC'eren.

Så jeg har haft travlt siden torsdag, for jeg skulle også lige bage 80 boller fredag formiddag til Viktors børnefødselsdag om eftermiddagen, men nu er suppen og kaffen klar til afhentning.

Fortsat god weekend

Hilsen Elsebeth

5 kommentarer:

  1. Det var lækkert for festens børn, at du havde smagsprøver med! Måske bliver vi voksne snart inviteret på julemandskaffe - Du ved, hvordan jeg har det med de der bønner ;-)
    KH Anni

    SvarSlet
  2. Sikke en fin portion. Dejligt med gode kunder !
    Tillykke med Viktor. Fin menu !!!
    Dine poser er bare så fine, og de stempler er godt nok søde og anvendelige.
    Vi har været til 4 års fødselsdag i dag med boller, lagkage, kagemand, cacao med flødeskum og så lige en gang æbleskiver oveni.....
    Gad vide hvornår vi overhovedet skal have mad igen ?

    SvarSlet
  3. Oj, hvor er de søde.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. rigtigt søde især snemandsstemplet er min favorit

    SvarSlet
  5. Super søde. Nogen gange kan jo være heldig at finde stempler hvor man ikke liiiige regner med det ; )tillykke med barnebarnet.

    SvarSlet