onsdag den 14. december 2011

Dag 14

Så er det allerede den 14. december - tiden iler afsted, og snart er det jul.

Lidt juleting skal der til, også i dag...
Der gik vist virkelig nisserød i foretagenet her - men det er OK, for jeg kan egentlig godt li' farven, selv om jeg ikke bruger den så ofte.


Det blev lige til en gavepose mere, denne gang af en 14x14 cm kuvert - når den blev falset 2,5 cm inde og klippet ned, passede den lige til Spellbinders label one. Hjertekurven er også lavet med Spellbinder dies. Stemplet på begge er fra mit gamle poshus-sæt og farvelagt med Copic's, teksten er fra Hero Arts.

Nu hvor stormen er aflyst, må vi vist ud at vaske vinduer i dag, for vi kan snart ikke se ud mere.
Så det bliver alt for nu - kan I hygge jer derude.

Hilsen Elsebeth.

11 kommentarer:

  1. De er virkelig søde :) Dejligt stempel også. God fornøjelse med vinduesvaskning. Du kan da lige komme og ta mine også ;)

    SvarSlet
  2. Super søde gaveposer.
    Jeg nåede lige at vaske mine, før stormen kom igen og nu lover de jo een mere... så jeg venter til næste uge ;-)
    Ha en god 14. december

    SvarSlet
  3. Det er vel nok nogle flotte juleting, du har lavet. Det er altså også flotte farver at bruge, her i juletiden. God fornøjelse, med vinduerne. Om ikke andet, så når arbejdet er gjort =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  4. Ihh burde også tage mine vinduer... Meeen vil hellere lade op inden julefrokost i aften,
    Flotte julekurve

    SvarSlet
  5. Sikke nogle søde gaveposer. Jeg har også lige vasket vinduer, så nu håber jeg ikke der kommer flere storme lige foreløbig!

    SvarSlet
  6. Så flotte kurve- og sikkert også vinduer nu !
    Jeg har pudset vinduer i en uendelighed, mens vi havde hus til salg, så jeg orker ikke mere....lige nu. hihi.
    Men det er ikke så pænt det her.,..Godt med gode plissegardiner.

    SvarSlet
  7. Flotte kurve du har lavet.
    God aften

    SvarSlet
  8. Dejlige juleæsker i rigtig julefarver : )
    Håber dine vinduer er blevet fine igen det er så dejligt med ny pussede vinduer.
    Rigtigt god aften

    SvarSlet
  9. Ih, hvor et par søde gaveposer. Søde julefarver også :)

    SvarSlet
  10. Uh, vinduer ....
    Men super dejlige poser :)

    SvarSlet