fredag den 2. december 2011

Dag 2

Så er det allerede 2. december, og her er ikke sket meget med julepynteriet - og dog, Bent har plantet julelys-træer i krukkerne på terressen og taget billeder af herlighederne.... hvor hyggeligt.

De er bare rigtig fine, specielt når det er mørkt, men da er det ikke så nemt at ta' billeder, vel?

Jeg har det lidt bedre, så jeg regner med, at der sker lidt i projekt "julepynt" i dag ;0)

Jeg har også lavet lidt gavemærker forleden dag, som der er blevet taget billeder af, så dem får I også lige med her i dag.

Der er brugt lidt forskellige teknikker og materialer, så som embossingfoldere,stempler og billede fra nettet, men det sidste kort, er det,  jeg er mest begejstret for. Det er distresset, gennem det stykke affald der blev efter det første kort i anden række, og derefter stemplet med snefnug og god jul.

Nå, vi må videre i dagens tekst.... på gensyn i morgen.

Hilsen Elsebeth


10 kommentarer:

  1. Det er da et fint indlæg Elsebeth, jeg ville ønske jeg havde en terrasse at sætte lys på, det er så hyggeligt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine lyskrukker. Flotte gavemærker.

    SvarSlet
  3. Har også en fin krukke til at stå ved indkørslen. SÅ hyggeligt. Rigtig flotte gavemærker. Ja det sidste var også det jeg sad og kiggede mest på. Men alle er rigtig flotte.
    Glædelig 2. december

    SvarSlet
  4. Rigtig smukke gavemærker du har lavet, de bringer helt sikkert lykke :-)

    SvarSlet
  5. Fint med samarbejde omkring julepyntning ude og inde - samt få taget billeder af herlighederne. God bedring til dig - håber du får en dejlig week-end.

    SvarSlet
  6. De er sørme flotte dine gavemærker.

    God fredag

    SvarSlet
  7. Sååå fine kort og dejligt med julestemning :)
    Vi ses i morgen og rigtig god weekend.

    SvarSlet
  8. Godt du har det lidt bedre. Dine små træer med lys er supersøde - rigtig decemberhyggelige. ja vi ses i morgen - hihi.

    SvarSlet
  9. Søde små træer og skønt at din mand deltager i fotograferingen.
    Det er nogle flotte gavemærker. Jeg kan især godt lide det sidste.
    Når jeg laver falske syninger, laver jeg først sorte prikke med en halv centimeter imellem og derimellem tegner jeg en hvid streg. Det synes jeg giver en god effekt.
    Du må have en god fredag aften.

    SvarSlet
  10. Flotte gavemærker og fine, fine træer med lys i.
    Jamen det ligner da julestemning efterhånden...
    Håber du frisk til weekenden. På gensyn.

    SvarSlet