lørdag den 24. december 2011

Dag 24

Så er vi nået til vejs ende i "blog hver dag indtil jul" - det har været rigtig hyggeligt både at blogge og at besøge I andres blogge hver dag. Jeg vil gerne sige tak, endnu en gang, for alle kommentarerne, og håber jeg er nået forbi de fleste af jer med en lille kommentar også.

I dag bliver indlæget ganske kort, for vi skal have børn, svigerbørn og børnebørn hjem til julefrokost.
Vi skal fejre juleaften hos Anni og Per, og Frank og Belinda skal fejre aftenen hos Belindas forældre.

Til slut vil jeg ønske alle læserne af denne blog en rigtig Glædelig jul.

12 kommentarer:

  1. Det har også været hyggeligt, at være med i "dit liv", i disse 24 dage =D Også en glædelig jul til dig og din familie.
    KH Lonnie

    SvarSlet
  2. Tak for hyggeligt julebloggeri : )
    Ønsker også dig og familien en rigtig glædelig jul : )

    SvarSlet
  3. Selvtak for en hyggelig decemberblogging. Godt du gik med - og holdt hele vejen.
    Det er lidt et arbejde, men også så hyggeligt, og man får fundet nye blogvenner.
    Tak for alle dine besøg og trofaste kommentarar hos mig.
    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
  5. Også glædelig jul til dig og dine. :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul til dig og familien :)

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig også til at kunne blogge hver dag i december til jul. kom lidt sent ind i det i år. Men har været sjovt og hyggeligt.
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  8. Det har været hyggeligt, at besøge din blog her i december.
    Rigtig god jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  9. også en glædelig jul (forsat) og tak for kommentarer på min blog juleknus morkaren.

    SvarSlet
  10. Selv tak - og rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  11. Jeg har været meget imponeret over alle jer der har blogget hver dag til jul - og det er rigtig hyggeligt at følge med i juleforberedelserne i alle de små hjem.
    Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  12. Godt nytår ;-) Tak for skøn inspiration i december. Dine hvide julekort er virkelig flotte !

    SvarSlet