fredag den 15. juni 2012

Et par kort


Som overskriften siger, har jeg da lavet et par kort, siden jeg kom hjem. Jeg synes godt nok det går lidt trægt, men der er jo også så meget andet der skal laves, når vi er hjemme.
Haven f.eks.trænger i den grad til en kærlig hånd, når vi har været væk så længe, men samtidig er den jo en stor inspirationskilde - jeg måtte simpelthen gribe mine akvarelblyanter, og det kom der dette kort ud af:


Baggrundspapiret er også lavet med akvarelfarver og husholdningsfilm, og sommerfuglen er stemplet, klippet ud og pålimet et par blomsterstøvdragere som følehorn.

Det næste kort er lavet med nogle af mine nye dies fra Holland, bl.a. nøglen som jeg er ret vild med.


Blomster og blade fra Nellie Snellen er også nye for mig - den blomst er bare så let og fin synes jeg.

Det bliver alt for denne gang - håber I får en dejlig weekend.

Mange glade scraphilsner fra Elsebeth

12 kommentarer:

  1. Flotte kort i glade farver....

    SvarSlet
  2. søde kort. Lækre dies du fik købt i Holland.
    God weekend

    SvarSlet
  3. super flotte kort og de der dies er jo bare skønne

    SvarSlet
  4. Flotte kort, du er da god med akvarelblyanterne
    God weekend

    SvarSlet
  5. 2 vidt forskellige og smukke kort. Og hvor er det godt at se lidt fra dig igen. Du har ret... den blomst fra Nellie Snellen er da bare supersød! --->> mere til ønskelisten - haha.
    Rigtig god weekend til dig.
    Knus

    SvarSlet
  6. To smukke kort... så flot lavet med akvarelblyanter. Lækre dies du har købt
    Ha en god weekend.

    SvarSlet
  7. Jeg er helt ny i at se med her på bloggen og har kun lavet kort siden sidste år, men det er jo en hel skøn verden og så mange dygtige piger og du er helt sikker en af dem, flotte kort. Hilsen Annette

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte kort, og den akvarel er da vandvittig flot lavet.
    Ja, man kan jo desværre ikke rejse ud på fornøjelse, og vente at ukrudtet holder sig nede imens.....ærgerligt. Så god arbejdslyst...

    SvarSlet
  9. Hvor er du god med den akvarelblyant, smukt kort i dejlige sommerfarver.
    Det andet kort er også så flot, waw den blomst er flot....Dejligt med nye dies, man skulle faktisk have mindst 5 nye hver måned, ha ha
    Dejlig du er tilbage:)godt fornøjelse med have også

    SvarSlet
  10. Super søde kort! Rigtig god weekend!

    SvarSlet