onsdag den 15. august 2012

Lidt kort med inspiration fra Pinterest...

Jeg er en rigtig dårlig blogger for tiden! Men nu skal der så også ske noget ;)

Jeg har været på Pinterest og fundet en masse nye kortmodeller. Det er jo helt utroligt, al den inspiration man kan finde derinde - men jøsses, hvor er det en tidsrøver!

Her kommer lige et par billeder af de kort jeg har lavet, efter al den inspiration...


Det er da en anderledes måde at bruge punch på, ikke?


Så havde jeg jo lige den hersens die, så jeg kunne lifte det her kort - heldigt ikke?


Easelcard, eller staffelikort som de jo hedder på dansk, er bare så fine - og det bliver bestemt ikke de sidste, jeg laver af dem.
,
Til slut skal I lige se, hvad der ligger på mit arbejdsbord lige nu...


... hjemmelavede blomster og sommerfugle, det synes jeg er så hyggeligt at sidde at nusse med. Hvad med dig, laver du også dit eget pynt?

Nu vil jeg ud at nyde det gode vejr, så I må hygge jer derude i blogland.

Mange glade scraphilsner fra Elsebeth.


11 kommentarer:

  1. woww de smukke og virkelig specielle..
    Elsker anderledes kort :)

    Sødt pynt, det så hyggeligt med hjemmelavet pynt :)

    SvarSlet
  2. Super flotte kort. Jeg laver også en del pynt selv. :-)

    SvarSlet
  3. superflotte kort - hvad er det for nogle die du bruger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den die der er brugt på det andet billeede er fra Marianne design - på det tredie billede er det ene Spellbinders. Sommerfuglene er en Quic Kuts

      Slet
  4. Rigtig smukke kort!!
    Og lækker lækker pynt!

    SvarSlet
  5. Dejlige kort, og ja jeg vil også helst lave min pynt selv, så bliver det mere personlig ikke? knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Men når du så kommer igang er det da helt utrolige smukke kort... ser super flot ud med brug af dine kantpunch og dies. Nydelige blomster og sommerfugle.
    Ha en flot dag

    SvarSlet
  7. Smukke, liftede kort!! og fin pynt!! Jeg elsker at lave pynt selv. Det er nemlig bare rigtig hyggeligt at sidde med :)

    Knus :)

    SvarSlet
  8. WAUW Elsebeth! Hvor er det nogle fantastisk smukke kort du har lavet. Liftet eller ej - hihi... De to har jeg vist også pinnet - thihi.
    Lækkert pynt du også har fremstillet. Og ja ... ind imellem laver jeg også selv pynt.

    Knus.

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er det flot lavet!

    SvarSlet
  10. Flotte flotte kort. Og jo, det er da en anden måde at bruge dies på.
    Skal vist lifte, har jo den MS. punch, og den bliver ikke brugt så meget =D

    SvarSlet