lørdag den 21. september 2013

Dies eller Cameo?

Jeg er blevet lidt bidt af de mange fine dies fra Marianne Design - havde godt nok lovet mig selv, at det var slut med at købe dies, når jeg havde købt Cameoen, men man har vel et standpunkt, til man tager et nyt ;-)
Heldigvis må jeg gerne låne hos en god scrapveninde, men jeg kunne alligevel ikke dy mig, sidste gang jeg var i Hobbygården, uha uha...


En af de ting man ikke lige kan med Cameoen, er at sværte de embossede steder i die'en - så denne her die måtte jeg simpelthen bare eje, den er så superflot synes jeg :-)

Cameoen kører nu stadig på fulde omdrejninger, og den er jo heller ikke så tosset endda, den kan så mange andre ting bl.a. lave udskæringerne i lige den størrelse, jeg gerne vil have :-)


Og man kan jo også kombinere Cameoen med dies, det har jeg gjort med det sidste kort i denne omgang.




Baggrunden er skåret på Cameoen, kransen er en die fra Memory box, og blomsterne på alle kortene er, som altid her hos mig, hjemmelavede.

Her på falderebet, ønsker jeg alle en fortsat god weekend.

Mange kreative hilsner fra Elsebeth

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne kort! Og ja!! Det er SÅ nemt at blive fristet.
    Jeg har ikke fået gang i Cameoen endnu - den vil ikke helt som jeg vil, men jeg glæder mig til det engang lykkes.
    Forsat god weekend!

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke alle tre, du er da skrap til at forene de to mugligheder, og dine hjemmeavlede blomster er fine og passer godt til kortene. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er så gennemført og fint, det der kommer fra din hånd :) Hvor er de smukke de kort.

    SvarSlet
  4. Superfine kort allesammen - dies eller cameo? DIES! Jeg har ikke en cameo, jeg har min Big Shot og mine dies. Og jeg tror jeg er for doven til at bruge en cameo - syns det lyder SÅ besværligt...

    SvarSlet
  5. Rigtige flotte kort du har lavet, jeg er faldet pladask for det sidste, så det bliver jeg nød til at lifte, men dejligt at du er på banen igen, vi ses. Scraphilsen fra Annelise

    SvarSlet