torsdag den 3. oktober 2013

Julekort blev til konfirmationskort...

Synes lige jeg vil vise et par "gamle" kort 

 
 
Først det julekort fra sidste år, som kom til at danne grundlag for indbydelseskortet til Claras konfirmation.
 

Billedkvaliteten er ikke så god, men det går nok endda.
Jeg synes,  det blev et rigtig fint indbydelseskort, hvor Clara selvfølgelig havde valgt farve, pynt og billede - tag'et blev også brugt som bordkort, det blev sat på glasset med en mini tøjklemme, og navn blev skrevet med en hvid pen nederst.

Det er selvfølgelig Sille, der har været i gang på begge kort - med både tag, tekst-ring og doily. Det maskineri er nu ikke så tosset, når der skal laves helt personlige ting som her ;-)


Til slut endnu en pyntet Toffifee-æske.
Den kantpunch fra Fiskars, synes jeg er super elegant - og jeg har brugt den så meget, at jeg er i gang med at slide nr. 2 op ;-)



På "gensyn" og mange glade scraphilsner fra Elsebeth.





4 kommentarer:

  1. Smukke kort og æske. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Smukke kort og fin æske. Og ideen med lift til indbydelser gav et rigtig fint resultat.

    SvarSlet
  3. Fine kort/æske du har lavet:)

    God weekend:)

    SvarSlet
  4. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends. love a beautiful thing.

    SvarSlet